Vybraný příspěvek

Jak se zbavit strachu z nemocí a jiných "katastrof"

Follow my blog with Bloglovin Jak se zbavit strachu z nemocí a jiných "katastrof" Dneska budu psát pouze česky a to z důvodu,...

úterý 10. ledna 2017

My pregnancy

Follow my blog with Bloglovin


Moje těhotenství

Jak jsem krátce zmínila v minulém příspěvku, jsem těhotná. Ted začínám 35. týden, jednodušeji dle měsíců je to 8. měsíc (stále ještě). Musím říct, že čim víc se to blíží, tím se cítím kupodivu líp. Ale spíš psychicky. V prvním a druhém trimestru jsem se ještě bála, že se může něco špatného stát, teď už jsem taková jistější, i když člověk nikdy neví, ale doufám, že bude všechno v pořádku :)

Moje předchozí těhotenství se nepodařilo. Ve 13. týdnu skončilo jako zamlklé. Po 14ti dnech po vykonání kyretáže jsem málem vykrvácela (naštěstí se to stalo doma a ne v práci) a musela znovu na vyčištění. Poté přišla nehezká zpráva z histologie - molární těhotenství, stává se to tak v jednom z 2-3000 těhotenství (v těch statistikách si ted nejsem moc jistá). Poté jsem musela každý týden docházet na krevní kontrolu, jestli mi v těle klesá těhotenský hormon HCG a v okamžiku, kdy byl na nule, tak jsem musela ještě několik měsíců čekat, než jsme se mohli znovu snažit o dítě. Otěhotněla jsem v podstatě hned, co jsme se začli snažit, nějak necelý rok po tom předešlém otěhotnění.

Poté to šlo ale všechno poměrně hladce a za to jsem moc vděčná. Dle doktorů se můžeme těšit na holčičku, ale když jsem se dožadovala mého gynekologa o ještě jedno potvrzení, zda to opravdu bude holka, říkal, že to tam ted nevidí... Sdělila jsem mu, že už máme plno růžového oblečení a on odpověděl: teď nosí růžovou kdekdo, jedno jestli holka nebo kluk. Kdo neni buzna (cituji), ten jakoby nebyl :D

Od minulého týdne už nemusím chodit do práce, takže si celkem užívám - seriály, spaní přes den, bloggování, no prostě super:) Budu vás pravidelně obšťastňovat (jste učitě šťastní), jak to s námi v mém těhotenství pokračuje :D

 A posílám fotku z posledního dne roku 2016 ;)



My pregnancy

As I have already mentioned in my yesterday`s article, I`m pregnant. I`m in my 35th week of pregnancy, simplier in my 8. month. I have to say, I`m feeling great, better than in my first or second trimester and I mean psychical, because now I`m not so worried, that something bad will happen. I hope that everything will be ok:)

My previous pregnancy didn`t end well. In the 13th week of pregnancy the doctor realized, that it was a missed abortion, so I have to stay in the hospital. After 14 days, I almost bled to death (luckily at home, not at work) and have to go to hospital for the curettage again. Then I got a bad news from histology, that it was a molar pregnancy (1 from 2-3000 pregnancies) and I had to regularly go to the hospital for the blood control if the pregnancy hormon is going down and as soon as it was at zero, we have to wait several month and then I was allowed to be pregnant again and fortunately, we were lucky very soon :)

Since last week, I don`t have to go to work anymore - YES! So I have a lot of time for sleeping during the day, blogging, watching films etc... :) I will give you a regularly update (you are happy for sure), how it is going on. According to doctors, it should be a baby girl, so we have prepared a lot of pink clothes. I have asked my doctor for the confirmation and he said, that now he can`t  see it and I told him about the pink clothes and he replied that nowadays everybody is wearing the pink colour, no matter if it is a girl or a boy and moreover allegedly who is a gay is cool :D 

I`m posting a picture from the last day of 2016 ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat