Vybraný příspěvek

Jak se zbavit strachu z nemocí a jiných "katastrof"

Follow my blog with Bloglovin Jak se zbavit strachu z nemocí a jiných "katastrof" Dneska budu psát pouze česky a to z důvodu,...

pondělí 9. ledna 2017

New year 2017 - new blogging :D

Follow my blog with Bloglovin

Nový rok 2017 - nové bloggování :D


Po všelijakých nápadech, přehmatech a trapasech jsem se rozhodla vše nacpat sem do tohoto úžasného vysoce "profesionálního" blogu. Chtěla jsem psát svoje názory a vtípky anonymně pod různými stránkami na facebooku, ale brzy mě to přestalo bavit. Abych tam získala pár lajků, musela bych si stále platit reklamu a tak radši budu psát tady, sama pod sebou. Sice si to možná nikdo nebude číst, ale co už...

Předchozí příspěvky jsou v podstatě pouze "móda" nebo cestování, vše se stručnými nebo žádnými komentáři. Ptáte se proč? Protože jsem líná :D A hlavně líná psát v angličtině. A i v češtině mi nejde moc přes pusu (klávesnici) - mám na sobě džíny od toho a toho a můj styl je tip top, asi chápete...

Jenže v rámci mého sebezdokonalování a sebevývoje jsem se rozhodla svoje příspěvky i částečně překládat do angličtiny, alespoň trochu. Třeba ze sebe budu mít lepší pocit.

Takže první příspěvek tohoto roku se bude týkat předsevzetí. Doufám, že jste si je všichni dali - čim víc, tim líp :D Já jich mám pět a jsou následující:

1) Jelikož jsem už na mateřské dovolené (dítě je zatím v břiše), tak by se asi patřilo, abych svůj pobyt doma nejčastěji strávila v teplácích, s hnusným ksichtem a mastňákama na hlavě - no jako správná máma :D A já řekla NE - budu se i doma občas malovat, a občas si obleču něco hezčího. Je to povrchní předsevzetí týkající se zevnějšku, ale co, nebudu si tu hrát na něco, co nejsem. To, jak se cítíme, je důležité.

2) Nebudu odmítat různé příležitosti nebo akce (něco jako ten film Yes man :D) – člověk je někam pozván nebo má šanci zažít něco nového, ale většinou to odmítne nebo alespoň já, říká si, co z toho, to je hloupost. A nebo - tam budou jen samí magoři, atd. Dejte šanci novým zážitkům a také novým přátelům či udržování vztahů s těmi starými!

3) Být hodnější. Ať to zní jakkoliv podivně, myslím, že by se hodilo být hodnější nejen k sobě, ale i k druhým. Všude učí o sebelásce, to je sice potřeba, ale je potřeba myslet i na druhé. Budete mít ze sebe lepší pocit, když se nebudete starat pouze o sebe.

4) Neprokrastinovat. Nemá to cenu komentovat, protože to je opravdu cesta a úkol na celý život, neb jsem prokrastinační king.

5) Nenechat si kecat či moc zasahovat do svých již naplánovaných aktivit. Protože pak z toho mám akorát zmatek a ještě větší prokrastinaci.

Štastný nový rok 2017!


New year 2017 - new blogging :D

I prefer to write in Czech language (after few of my articles you will know why :D), but I know, that there is a lot of nice people in the world and I would like to speak and write to them as well and get to know them.

My previous articles were in fact only photos - "fashion", travelling, so I decided to write more personal, more opinions and not only showing, what am I wearing. I tried to express myself in some anonymous facebook sites, but after some time I realized, that it is no fun, because noone knows, who is it writing and moreover you have to pay some fees to facebook to be shown and to gain some likes. So I will write everything here in this blog, no matter if anybody will read it or not :D

My first "writing" article is about New Year`s resolutions. I hope, you all have as much as possible New Year`s resolutions. I have five and I will share them with you:

1) Because now I`m on my maternity leave (baby still in belly), it is expected, that from now I will remain in my tracksuit for the whole day, with ugly face and greasy hair. And I have said NO. Sometimes or if possible often I would like to try some make up and wear something pretty. Because, when I feel good, I`m good to others as well.

2) Be a little bit more like in the Movie Yes man - don`t say no to every suggestion or challenge.

3) Be more kind. I hear everywhere about the selflove, but you have to think about other people as well. You will have a better feeling of yourself.

4) Stop procrastination. It`s a long time run for me, because I`m a procrastionation king :D

5) Don`t let someone to change your plans, because it will ruin your/my day and it leads to procrastination.

Happy new year 2017!







Žádné komentáře:

Okomentovat